FORUM PANGGILAN PERTIWI
STOP. HOME GUARD CHECK POINT.

Please Log In or Register first.
FORUM PANGGILAN PERTIWI

Forum KESELAMATAN::PENGUATKUASAAN::KETENTERAAN
 
HomeHome  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Laksamana Sunan
General
General


Posts : 2044
Join date : 13/09/2009
Age : 42
Location : Ipoh, Perak.

PostSubject: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Tue Dec 21, 2010 10:55 pm

Merlin HMA.1















** model siap dibina ini akan dibida / dijual kepada sesiapa yang berminat.
** harga bidaan akan bermula daripada RM150 (tidak termasuk kos penghantaran).
** tempoh bidaan bermula hari ini dan akan tamat pada 11:59:59pm 31hb Disember 2010
** pembida mestilah meletakkan harga bidaan mereka didalam thread ini.
** pemenang bidaan akan diumumkan selepas tamat tempoh bidaan yang dinyatakan diatas.
** tujuan model ini dibida dan dijual adalah untuk menampung kos pembinaan laman web panggilan pertiwi yang baru.

_________________


"This nation will remain the land of the free
only so long as it is the home of the brave..."
"FREEDOM IS NOT FREE"
Back to top Go down
mr. kurien
Warrant Officer
Warrant Officer


Posts : 5986
Join date : 20/12/2009
Age : 37
Location : in an office under the basement

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Wed Dec 22, 2010 1:05 am

AYARKKKK!!!! aku tau dah sapa yg sambar dulu ni!

_________________
Back to top Go down
http://mrkurien.blogspot.com/
ikansadinmknorang
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 1780
Join date : 15/09/2009
Location : lumut navy town

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Wed Dec 22, 2010 2:14 am

saya dgn ini memulakan bidaan dgn nilai RM170.00....

Back to top Go down
http://www.navigate2deviate.blogspot.com/
asm@m
Sergeant First Class
Sergeant First Class


Posts : 539
Join date : 01/05/2010
Age : 59
Location : not in MY

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Wed Dec 22, 2010 4:22 am

^^ lelong lah pulak, kena guna skill bid last minit cam kat ebay nih, suka snipe..... haha.
Back to top Go down
Laksamana Sunan
General
General


Posts : 2044
Join date : 13/09/2009
Age : 42
Location : Ipoh, Perak.

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Wed Dec 22, 2010 11:06 pm

SEDIKIT TEGURAN BUAT PEMBIDA MODEL INI...

sebentar tadi, ada seorang pembida yang telah meletakkan harga bidaan sebanyak RM190 dan kemudian beliau telah memadamkan bidaan tersebut. anda mestilah bersikap profesional dan bertanggungjawab terhadap harga yang telah dibida. diharapkan perkara sebegini tidak akan berulang lagi.

_________________


"This nation will remain the land of the free
only so long as it is the home of the brave..."
"FREEDOM IS NOT FREE"
Back to top Go down
kerianiers
Sergeant First Class
Sergeant First Class


Posts : 569
Join date : 20/08/2010
Age : 35
Location : Bandar Warisan, From Taiping With Love

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Wed Dec 22, 2010 11:18 pm


Tn.LS...tadi memang berhajat nak membida, tapi bila tgk tarikh hanya sehingga 31 Disember maka buat keputusan nak tarik diri dari membida...takut2 bajet lari time tu..kalo masa panjang lagi mungkin saya berani membida....cuma saya tercepat membida tanpa perasan tarikh 31 Disember tu..

pada saya lebih elok padamkan bidaan sy tu daripada mengatasi bidaan harapan bro.Ikansardin tu..dan membuatkan yg lain letakkan bidaan tinggi pulak dari RM190....rasanya itu terbaik dari tindakan saya..maaf kalo ia salah....

p/s: sayalah pembida yg dimaksudkan..Smile
Back to top Go down
syark the ghost
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 3678
Join date : 29/12/2009
Age : 31
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Thu Dec 23, 2010 2:14 am

jgn bg dia bermaharajalela kekekeke
Back to top Go down
gunnerz
PERKHIDMATAN AM
PERKHIDMATAN AM


Posts : 867
Join date : 29/03/2010
Age : 35

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Thu Dec 23, 2010 9:17 am

calling once...calling twice...sape la pembida bertuah dpt merlin ni... Very Happy
Back to top Go down
ikansadinmknorang
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 1780
Join date : 15/09/2009
Location : lumut navy town

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Thu Dec 23, 2010 12:02 pm

masih lagi membida dgn nilai RM170.00...

falalalaaaa......
Back to top Go down
http://www.navigate2deviate.blogspot.com/
Laksamana Sunan
General
General


Posts : 2044
Join date : 13/09/2009
Age : 42
Location : Ipoh, Perak.

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Fri Dec 31, 2010 7:20 pm

@ikansadinmknorang wrote:
masih lagi membida dgn nilai RM170.00...

falalalaaaa......

kalau tak ada orang yang potong bidaan hang sardin dalam tempoh kecederaan, helos ni akan jadi milik mu dan hasil jualan ini akan terus disalurkan kedalam tabung forum. What a Face

_________________


"This nation will remain the land of the free
only so long as it is the home of the brave..."
"FREEDOM IS NOT FREE"
Back to top Go down
Laksamana Sunan
General
General


Posts : 2044
Join date : 13/09/2009
Age : 42
Location : Ipoh, Perak.

PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Sat Jan 01, 2011 6:44 am

TAWARAN BIDAAN TELAH DITUTUP DENGAN RASMINYA. PEMENANG BIDAAN ADALAH COMRADE IKANSARDINMAKANORANG DENGAN HARGA RM170. TAHNIAH BUAT ANDA. SILA PM SAYA BAGI URUSAN PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN HELOS MERLIN INI.

_________________


"This nation will remain the land of the free
only so long as it is the home of the brave..."
"FREEDOM IS NOT FREE"
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: 1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL   Today at 10:24 am

Back to top Go down
 
1/72 Merlin HMA.1 UNTUK DIBIDA / DIJUAL
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FORUM PANGGILAN PERTIWI :: JUALAN & SUMBANGAN AMAL UNTUK TABUNG PANGGILAN PERTIWI-
Jump to: