FORUM PANGGILAN PERTIWI
STOP. HOME GUARD CHECK POINT.

Please Log In or Register first.
FORUM PANGGILAN PERTIWI

Forum KESELAMATAN::PENGUATKUASAAN::KETENTERAAN
 
HomeHome  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Paintball In The Woods Anyone?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
syark the ghost
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 3678
Join date : 29/12/2009
Age : 31
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Wed Jan 12, 2011 5:05 pm

kekadang terfikir gak sampai bila mcm nie..Allah sentiasa membuka pintu keampunan dan taubat kepada hamba2 nya..mungkin dah tiba masa nya untuk tanamkan dan suburkan pohon keimanan dengan mejadikan rukun islam sebagai ikutan harian aku di dunia Allah yang sementara..semoga perjalanan aku ke sarawak akan membawa lembaran baru aku mencari hidayah mu Allah..AMin
Back to top Go down
HelangRimba
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 2817
Join date : 30/04/2010
Age : 33
Location : Cheras, Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Wed Jan 12, 2011 5:08 pm

@syark the ghost wrote:
kekadang terfikir gak sampai bila mcm nie..Allah sentiasa membuka pintu keampunan dan taubat kepada hamba2 nya..mungkin dah tiba masa nya untuk tanamkan dan suburkan pohon keimanan dengan mejadikan rukun islam sebagai ikutan harian aku di dunia Allah yang sementara..semoga perjalanan aku ke sarawak akan membawa lembaran baru aku mencari hidayah mu Allah..AMin

AMIN.. aku doakan supaya pemergian ke Sarawak adalah untuk mengenal diri betapa untungnya kita sebagai orang muslim yang sejati. Semoga Jodoh pun akan belangsung pada tahun ini. Apa sahaja keputusan mu selagi tidak melepasi syarak agama akan ku sokong.. Selamat Berjuang Kawan Ku..!!!!
Back to top Go down
http://bertiwi.blogspot.com
alphafoxsierra
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 1927
Join date : 10/08/2010
Age : 34
Location : Bangi/Putrajaya/Lumut

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Wed Jan 12, 2011 5:11 pm

syark.. aku harapkan hang jgn rambang mata kat sarawak nanti..

awek sarawak cun2 belaka.. jgn melencong nanti menyesal tak sudah nanti..

peringatan ikhlas dari aku yg pernah melencong jugak.. hehehehehe..
Back to top Go down
payid430
Sergeant Major
Sergeant Major


Posts : 831
Join date : 28/12/2009
Age : 35
Location : Anywhere & everywhere

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Wed Jan 12, 2011 5:14 pm

Al-Fatihah...Semoga pemergian Syark di berkati....Amin............
Back to top Go down
kuk
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 2938
Join date : 17/09/2009
Age : 39
Location : Kelantan

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Wed Jan 12, 2011 6:40 pm

+Aku akan buat inspection tentang syark di sanan hujung tahun ni sebab wife aku dijangka konvo pada waktu tu. Kita tengok macam mana nanti heheheheh
Back to top Go down
mike zulu
Sergeant Major
Sergeant Major


Posts : 962
Join date : 21/12/2009
Age : 26
Location : Semenanjung Tanah Melayu

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Wed Jan 12, 2011 7:15 pm

Selamat Jalan Syark..
Very Happy



Back to top Go down
http://mikevisualizer.blogspot.com/
afiq flanker
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 3371
Join date : 09/11/2009
Age : 28
Location : atas udara

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Wed Jan 12, 2011 7:41 pm

Back to top Go down
syark the ghost
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 3678
Join date : 29/12/2009
Age : 31
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Wed Jan 12, 2011 7:55 pm

hahahhahahahahahahahhahahahahahha ko ni afiq hahahaha
Back to top Go down
HelangRimba
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 2817
Join date : 30/04/2010
Age : 33
Location : Cheras, Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Thu Jan 13, 2011 8:18 am

Back to top Go down
http://bertiwi.blogspot.com
jangofett
Sergeant First Class
Sergeant First Class


Posts : 536
Join date : 21/04/2010
Age : 46
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Thu Jan 13, 2011 9:48 am

Insyallah Tengah tahun ni Aku p Kuching.. nanti ada geng nak TT kat sana..!!
Back to top Go down
http://www.facebook.com/arifadhley
payid430
Sergeant Major
Sergeant Major


Posts : 831
Join date : 28/12/2009
Age : 35
Location : Anywhere & everywhere

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Thu Jan 13, 2011 1:54 pm


leh aku p kuching gak...
Back to top Go down
arms
Sergeant First Class
Sergeant First Class


Posts : 520
Join date : 25/06/2010
Age : 32

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Thu Jan 13, 2011 5:39 pm

oh syark
Back to top Go down
sunlay
First Sergeant
First Sergeant


Posts : 711
Join date : 22/12/2009
Age : 42
Location : jugra

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Thu Jan 13, 2011 6:05 pm

bole order terubuk masin dgn syark...
Back to top Go down
jangofett
Sergeant First Class
Sergeant First Class


Posts : 536
Join date : 21/04/2010
Age : 46
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Thu Jan 13, 2011 7:10 pm

@sunlay wrote:
bole order terubuk masin dgn syark...

bole bikin bisnes wooo..
Back to top Go down
http://www.facebook.com/arifadhley
ggk
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 2053
Join date : 22/12/2009
Age : 37

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Thu Jan 13, 2011 7:54 pm

@syark the ghost wrote:
kekadang terfikir gak sampai bila mcm nie..Allah sentiasa membuka pintu keampunan dan taubat kepada hamba2 nya..mungkin dah tiba masa nya untuk tanamkan dan suburkan pohon keimanan dengan mejadikan rukun islam sebagai ikutan harian aku di dunia Allah yang sementara..semoga perjalanan aku ke sarawak akan membawa lembaran baru aku mencari hidayah mu Allah..AMin



Back to top Go down
http://malaysiamilitarypower.blogspot.com/
alphafoxsierra
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 1927
Join date : 10/08/2010
Age : 34
Location : Bangi/Putrajaya/Lumut

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Thu Jan 13, 2011 10:22 pm

hahahahahahaha.. klasik sungguh ggk.. klasik sungguh...
Back to top Go down
syark the ghost
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 3678
Join date : 29/12/2009
Age : 31
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Fri Jan 14, 2011 2:26 am

@ggk wrote:
@syark the ghost wrote:
kekadang terfikir gak sampai bila mcm nie..Allah sentiasa membuka pintu keampunan dan taubat kepada hamba2 nya..mungkin dah tiba masa nya untuk tanamkan dan suburkan pohon keimanan dengan mejadikan rukun islam sebagai ikutan harian aku di dunia Allah yang sementara..semoga perjalanan aku ke sarawak akan membawa lembaran baru aku mencari hidayah mu Allah..AMin




dh tukar komputer baru kekakakakakakak
Back to top Go down
sunlay
First Sergeant
First Sergeant


Posts : 711
Join date : 22/12/2009
Age : 42
Location : jugra

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Fri Jan 14, 2011 7:18 am

@ggk wrote:
@syark the ghost wrote:
kekadang terfikir gak sampai bila mcm nie..Allah sentiasa membuka pintu keampunan dan taubat kepada hamba2 nya..mungkin dah tiba masa nya untuk tanamkan dan suburkan pohon keimanan dengan mejadikan rukun islam sebagai ikutan harian aku di dunia Allah yang sementara..semoga perjalanan aku ke sarawak akan membawa lembaran baru aku mencari hidayah mu Allah..AMin




dalam maksud tu....
Back to top Go down
nikman
Corporal
Corporal


Posts : 225
Join date : 07/08/2010
Age : 33
Location : bandar diraja klang

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Mon Jan 17, 2011 8:41 am

@payid430 wrote:
Al-Fatihah...Semoga pemergian Syark di berkati....Amin............

ni pun dalam maksud nie.. =P
Back to top Go down
payid430
Sergeant Major
Sergeant Major


Posts : 831
Join date : 28/12/2009
Age : 35
Location : Anywhere & everywhere

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Mon Jan 17, 2011 8:49 am

@nikman wrote:
@payid430 wrote:
Al-Fatihah...Semoga pemergian Syark di berkati....Amin............

ni pun dalam maksud nie.. =P

ish......
Back to top Go down
azlan
Private
Private


Posts : 62
Join date : 11/06/2010
Age : 36
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Tue Jan 18, 2011 11:08 pm

Bila nak ada paintball game kat bukit cherakah nih.....aku nak join...lama tak main he he he
Back to top Go down
http://azlaanshah.blogspot.com/
SgtKurtz
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 2394
Join date : 05/05/2010
Age : 35

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Tue Jan 18, 2011 11:18 pm

kesian pada sahabat kita nie....kepada yg lain, temankan azlan kita main paintball....
Back to top Go down
kalkitos
Private First Class
Private First Class


Posts : 125
Join date : 24/01/2010
Age : 37
Location : 3773 mil Southwest of Vladivostok

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Wed Jan 19, 2011 2:50 am

syark...kitak nak jadi oghang saghawak ka???
Back to top Go down
takeru@2112
Private
Private


Posts : 79
Join date : 08/08/2010
Age : 33
Location : taman sri andalas,klang

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Fri Jan 21, 2011 3:09 pm

@azlan wrote:
Bila nak ada paintball game kat bukit cherakah nih.....aku nak join...lama tak main he he he

a'kum,

wat mase nie sume tgh busy.....so kn tggu ler....militan klang pun tgh sibuk nk settlekan keje memasing....mungkin sebelum syark the ghost berangkat g kuching kita wat satu game kot......klu yg lain setuju ler......tp klu nk main kt bukit cherakah kn deal ngan en.tottis tau....die marshal kt sane.....
Back to top Go down
ggk
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 2053
Join date : 22/12/2009
Age : 37

PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Fri Jan 21, 2011 3:57 pm

aku cadangkan untuk merapatkan siralulrahim dgn ahli PP yang baru pada 4h feb ni di PV
Back to top Go down
http://malaysiamilitarypower.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: Paintball In The Woods Anyone?   Today at 10:20 am

Back to top Go down
 
Paintball In The Woods Anyone?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 10 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FORUM PANGGILAN PERTIWI :: RANCANGAN AKTIVITI AHLI FORUM-
Jump to: