FORUM PANGGILAN PERTIWI
STOP. HOME GUARD CHECK POINT.

Please Log In or Register first.
FORUM PANGGILAN PERTIWI

Forum KESELAMATAN::PENGUATKUASAAN::KETENTERAAN
 
HomeHome  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 dah 2011 bila lagik nak ke oversea

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
applemints
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Posts : 469
Join date : 24/08/2010
Age : 34
Location : Kota Bharu, Kelantan

PostSubject: Re: dah 2011 bila lagik nak ke oversea   Sun Feb 06, 2011 12:38 pm

@gunnerz wrote:
@kuk wrote:
Tak berani nak ambik risiko la. Lagipun keadaan tak mengizinkan

org beruniform ni susah skit masuk sana..berani buat berani tgung je...kantoi kalu mkn tak hbis woo..hehe..

bagus la klu makan tak hbs...jimat wooooo What a Face
Back to top Go down
gafaro
Command Sergeant Major
Command Sergeant Major


Posts : 1196
Join date : 07/05/2010
Age : 33
Location : KLANG

PostSubject: Re: dah 2011 bila lagik nak ke oversea   Sun Feb 06, 2011 12:41 pm

jimat ape toh puan ooi...

pembaziran tu...
Back to top Go down
applemints
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Posts : 469
Join date : 24/08/2010
Age : 34
Location : Kota Bharu, Kelantan

PostSubject: Re: dah 2011 bila lagik nak ke oversea   Sun Feb 06, 2011 12:44 pm

yang penting niat kita....aku rasa ok je p sana klu setakat nak shoping atau jln2.....jgn cari pasal sudah ngan owang siam sudah....alamatnye mmg tak balik m'sia la.......orang kita pon bukan sumenye baik belaka.....pokok pangkal pandai jaga diri....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: dah 2011 bila lagik nak ke oversea   Today at 12:00 am

Back to top Go down
 
dah 2011 bila lagik nak ke oversea
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FORUM PANGGILAN PERTIWI :: RANCANGAN AKTIVITI AHLI FORUM-
Jump to: