FORUM PANGGILAN PERTIWI
STOP. HOME GUARD CHECK POINT.

Please Log In or Register first.
FORUM PANGGILAN PERTIWI

Forum KESELAMATAN::PENGUATKUASAAN::KETENTERAAN
 
HomeHome  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
afiq flanker
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 3371
Join date : 09/11/2009
Age : 28
Location : atas udara

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Aug 12, 2010 1:33 pm

@syark the ghost wrote:
Tamiya mau berpinau mata aku memiliki nya...klu awek aku tau aku nk beli nie,,mengamuk2 lagi laa dia hehehehe Very Happy

hehehe.....beli secara underground la
Back to top Go down
arms
Sergeant First Class
Sergeant First Class


Posts : 520
Join date : 25/06/2010
Age : 32

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Aug 12, 2010 2:19 pm

@syark the ghost wrote:
Tamiya mau berpinau mata aku memiliki nya...klu awek aku tau aku nk beli nie,,mengamuk2 lagi laa dia hehehehe Very Happy

wah..ko ade awek ke?laki ke pompan?hahaha
xpe syark, senang je nak sorok dari pengetahuan awek ko tu..
beli je byk2, nnti bile kawin dia tanye ckp je ade org bg hadiah kawin..hahaha
Back to top Go down
ggk
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 2053
Join date : 22/12/2009
Age : 37

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Aug 12, 2010 2:37 pm

kejap kejap.. sejak bila aweks berjaya menghalang syark membeli model jet? adakah ini bermakna setengah titik putih itu menjadi titik penuh di hati syark?
Back to top Go down
http://malaysiamilitarypower.blogspot.com/
arms
Sergeant First Class
Sergeant First Class


Posts : 520
Join date : 25/06/2010
Age : 32

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Aug 12, 2010 2:40 pm

@ggk wrote:
kejap kejap.. sejak bila aweks berjaya menghalang syark membeli model jet? adakah ini bermakna setengah titik putih itu menjadi titik penuh di hati syark?

setuju elephant
Back to top Go down
afiq flanker
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 3371
Join date : 09/11/2009
Age : 28
Location : atas udara

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Aug 12, 2010 2:43 pm

@ggk wrote:
kejap kejap.. sejak bila aweks berjaya menghalang syark membeli model jet? adakah ini bermakna setengah titik putih itu menjadi titik penuh di hati syark?

kahkahkah
Back to top Go down
syark the ghost
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 3678
Join date : 29/12/2009
Age : 31
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Aug 12, 2010 3:10 pm

@ggk wrote:
kejap kejap.. sejak bila aweks berjaya menghalang syark membeli model jet? adakah ini bermakna setengah titik putih itu menjadi titik penuh di hati syark?

Bulan ramadan sekarang GGK..Awak, baju awak semua saya dah basuh dah..siap sidai, jemur dan lipat lagi awak...awk nk amik bila baju awak nie..kakakakakakakakak....bukan model Jet tapi Tank kakakakakak
Back to top Go down
wufi
Command Sergeant Major
Command Sergeant Major


Posts : 1123
Join date : 11/03/2010
Age : 36

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Aug 12, 2010 6:56 pm

syark, kalo ko dah beli.. jangan lupa kami kat sini ye.. hehe
Back to top Go down
http://majapatih.blogspot.com/
jemtech82
Corporal
Corporal


Posts : 257
Join date : 23/12/2009
Age : 34

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Oct 07, 2010 2:54 pm

roh "the red beron" kini kembali.........



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us transmiter cap telor gantung udah... cap power tunggu next baget



Uploaded with ImageShack.us


Last edited by jemtech82 on Thu Oct 07, 2010 3:16 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
generalkiva
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army


Posts : 1656
Join date : 30/04/2010
Age : 36
Location : Penang

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Oct 07, 2010 3:00 pm

sila resizekan gambar dan upload balik...besar sangat ni...
Back to top Go down
von
Command Sergeant Major
Command Sergeant Major


Posts : 1341
Join date : 20/02/2010
Age : 50
Location : car junk

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Oct 07, 2010 3:01 pm

Wuih kepak dia lawalah..kasi letak marking lagi lawa nih
Back to top Go down
jemtech82
Corporal
Corporal


Posts : 257
Join date : 23/12/2009
Age : 34

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Thu Oct 07, 2010 3:17 pm

yes... aku dh kecik kan gambo0o0o....
Back to top Go down
jemtech82
Corporal
Corporal


Posts : 257
Join date : 23/12/2009
Age : 34

PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Mon Nov 22, 2010 11:48 am



my next project.... rc heli....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   Today at 6:20 am

Back to top Go down
 
koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FORUM PANGGILAN PERTIWI :: COLLECTOR'S ITEM-
Jump to: